lördag 28 februari 2009

Lite obekvam

I London ar den varsta typen av killar byggare. Det spelar absolut ingen roll hur du ser ut. De visslar, sager hej baby och amar sig i vilket fall som helst. Familjen jag jobbar for har bestamt sig for att bygga om lite hemma och darfor finns nu dessa typer omkring mig hela dagarna.

I forrgar nar jag ar mitt uppe i att ge barnen deras middag valjer en av dessa byggare att stalla sig och byta om i koket mitt framfor nasan pa mig. Dar stod han i underklader och "ville lara kanna mig" medan jag latsades vara extremt upptagen med att mata Jacob.

Nar mamman kom hem berattade jag om min skrackupplevelse och nasta morgon har de vanligt sagt till honom att 'vi ser garna att du byter om i badrummet i fortsattningen', vilket gor det ytterst obekvamt for mig att ens befinna mig i huset.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha , du ska ju vara glad att nån visslar på dej ;) ahah ! fan va roligt, hörs inom kort :D <3 anton

Anonym sa...

Hade Bert hos mig och läste upp vad du skrivit för honom. Han skrattade och gott och bad mig hälsa så mycket!

Har gett honom din bloggadress, bara så du vet......

Puss från
Mamma