fredag 24 april 2009

But whyyyy

Under de senaste veckorna har Arthur kommit underfund med att barn ofta fragar 'varfor daaaa' och bestamt sig for att aven han borja kora med det. Forst tyckte jag att det vara ganska sott men efter sjuhundratrettioatta 'varfor daaaa' pa en timme ar det inte lika kul langre.

Nar jag kommer hem efter jobbet kanner jag darfor att det ar min tur att vara sjukt irriterande. Darfor har ju nu borjat saga 'but whyyyy' och lagga huvudet pa sned varje gang Tom sager nagonting. Detta har resulterat i att Tom rymt ivag och for tillfallet befinner sig i Polen och lever loppan med sina vanner medan jag sjalv sitter hemma och kollar pa tv. Jag ska nog ringa honom nu och fraga vad han gor. Vad jag sager efter att han berattat vad han gor ar kanske inte jatte svart att lista ut....

Hihi.

2 kommentarer:

Sis sa...

Hahaha...Du är rolig du!

Anonym sa...

haha sötnos :D //anton