lördag 13 juni 2009

Ursakta men jag blev som dom andra

Jag hatar sjalv nar folk ar hemliga med det de skriver men pa grund av saker som hant den senaste veckan har jag beslutat mig for att starta en ny blogg. Dels for att jag kanner att jag behover skriva av mig, dels for att kunna dela detta med manniskor jag kanner och som kanner mig men ocksa for att skydda andra som ar inblandade.

Den nya adressen ar sarahlindblom.wordpress.com och dar kan jag losenordsskydda inlaggen. Om ni vill ha losenordet mejla mig pa: sara-lindblom@hotmail.com eller skriv en kommentar har.

1 kommentar:

Linn sa...

Fina Sara! Jag saknar dig massor, hur har du det? Jag tänker ofta på dig, det var evigheter sen vi sågs. Hoppas verkligen du har det bra. Jag har bytit telefonnummer typ tusen gånger, men kan du inte maila mig om du ser det här? linn_w@live.se :D
Många många kramar!

//Linn